Aktualności


Grudniowe podsumowanie projektu

Grudniowe podsumowanie projektu

2018-12-11

W zeszłym tygodniu w Krakowie poprowadziliśmy seminarium podsumowujące projekt "Szkoła Świadomego Planowania Przestrzennego" (6-7 grudnia 2018 r.).

Wszystkim obecnym dziękujemy za obecność, zaangażowanie i wartościową wymianę refleksji i doświadczeń płynącą z uczestnictwa w projekcie i realizacji pogłębionych konsultacji. Zebrane w ten sposób opinie i rekomendacje wzbogacą zbiorczy raport ewaluacyjny podsumowujący projekt, oraz będą stanowić cenną wskazówkę przy realizacji kolejnych tego typu przedsięwzięć.

Pierwszego dnia seminarium pracowaliśmy warsztatowo i dyskusyjnie, koncentrując się na omówieniu i podsumowaniu przeprowadzonych procesów konsultacyjnych, w tym analizie i ocenie wykorzystanych techniki partycypacyjnych, identyfikacji trudności w realizacji IPK i ocenie wsparcia świadczonego w projekcie. Drugi dzień był przestrzenią do inspiracji i poszerzania wiedzy – zaproszeni specjaliści przybliżyli uczestnikom następujące trzy zagadnienia ważne w kontekście prowadzenia konsultacji w procesach planistycznych: 1. Prototypowanie miejskie (warszawska pracownia architektoniczna mech.build, Jan Dowgiałło, Anna Zawadzka); 2. Wymagania oraz możliwości związane z wykorzystaniem projektów urbanistyczno-architektonicznych i modeli trójwymiarowych (przedstawiciele firmy architektoniczno-urbanistycznej P.A. NOVA z Gliwic – Katarzyna Bondek, Sławomir Tront); 3. Zasady prostego i efektywnego pisania o partycypacji (Natalia Śmiełowska – Pracownia Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego).

wszystkie aktualności


Centrum Doradztwa Strategicznego s.c.
Dagmara Bieńkowska, Justyna Szymańska, Magdalena Widuch

ul. Włóczków 22/3
30-103 Kraków

tel: +48 12 623 77 40

e-mail: cds@cds.krakow.pl

© Centrum Doradztwa Strategicznego s.c. 30-103 Kraków, ul. Włóczków 22/3 tel./fax: +48 12 623 77 40 e-mail: cds@cds.krakow.pl
Ta strona korzysta z plików cookie. Zapoznaj się z naszą polityką prywatności, żeby dowiedzieć się więcej. [Zamknij]